Ayakta durma sehpaları

Ayakta durma sehpaları; hastanın dik bir şekilde ayakta durmasını sağlayan cihazlara verilen addır. Bacaklara ağırlık taşıtarak kas iskelet sisteminin gelişiminde olumlu etkinin göstermesini sağlarlar. Kalçanın ve Asetebulum formasyonunun oluşmasına yardımcı olur. Üzerine ağırlık vermek ile osteoporozun önlenmesinde ve uzun kemiklerin de kalsifikasyonuna yardımcıdır ve rol oynar.

Ayakta durma sehpası çeşitleri

Ayakta durma sehpası çeşitleri; Yüzüstü ayakta durma sehpası (Prone standers), sırtüstü ayakta durma sehpası (Spine standers) ve Parapodiums and Freestanding Standers olmak üzere 3 çeşittir.

En kaliteli markaları en uygun fiyatlarla sizlerle buluşturuyoruz.Kolaylıkla ulaşabileceğiniz uzman ekibimizle, elimizden geldiğince sorunlarınıza yardımcı olmaya çalışmaktayız. Fiyat listesi ve sormak istedikleriniz için lütfen bize buradan ulaşınız.

Yüzüstü ayakta durma sehpası Prone standers

Yüzüstü ayakta durma sehpası Prone standers; Vücudun ön kısmında devam eden uzun bir destektir. Ayak bilekleri, diz ve kalçada ileri derece gerilme sağlar. Bu germe sayesinde gelişimle birlikte oluşabilecek ağrı, deformite ve kontraktürün önüne geçilebilir. Hasta yer çekimine karşı baş ve biraz gövde kontrolü ile çalışmayı geliştirir. Probleme göre faklı ilaveler kullanılabilir.

Sırtüstü ayakta durma sehpası Spine standers

Sırtüstü ayakta durma sehpası Spine standers; vücudun arka kısmından destek verilir. Kemerler ile gövde ve kalça kontrol edilir. Ayak destek kısmı ayakta oluşabilecek deformasyonları önlemek ve gövdenin kontrolü yana kaymayı engellemek içindir. Tabanının tekerlekli oluşu taşımayı kolaylaştırmaktadır.

Parapodiums and Freestanding Standers

Bir taban üzerine monte edilmiş iki bar, ayak, ayak bileği, diz, kalça ve pelvisi kontrol edecek kemerlerden oluşmuştur. Baş ve gövde kontrolü iyi olan fakat düzgün ayakta duramayan çocuklarda doğru bir pozisyonda bacaklara vücut ağırlığını taşıtmak için kullanılır. Genellikle omurga, bifida ve sipina yaralanmaları olan hastalarda kullanılır. Yüzüstü ve sırtüstü ayakta durma sehpalarına göre saklanması hem daha kolay hem de daha ucuz olabilir.