Varis Nedir?

Varis belirtileri

Varis bir toplardamar hastalığıdır. Belirtileri fark edildiği taktirde en kısa zamanda hekiminize görüşmeniz gerekmektedir. Şişlik, ödem, damarlarda mor ve mavi renk oluşumu, bacakta ağrı, kaşınma hissi şeklinde belirtileri gözlenmektedir.

Varis Çorabı

Varis çorapları hastalığın tedavisinde ve hastalık sonrasında da rahatlıkla kullanılabilen bir üründür. Varis çoraplarını, uzman hekiminiz tarafından önerildiği takdirde kullanabilirsiniz. Varis çorabı tedavi yöntemi değildir ve iyileştirici etkisi bulunmaz. Hastaların varisten dolayı ağrılarından kurtulması için kullanılır.

Medi Mediven Plus Varis Çorabı

İlerlemiş varisler için geliştirilmiş özellikleri ile yüksek basınç ve yüksek kalitede uzun süre kullanabileceğiniz konfor sunar.

Medi Mediven Elegance Varis Çorabı

Dünya standartlarında basınç profiline ve örme kalitesine sahip bir varis çorabıdır.

Medi Mediven Duomed Varis Çorabı

İlerlemiş varisler için geliştirilmiş özellikleri ile yüksek konforlu ve uzun süreli kullanım olanağı sunmaktadır.

Medi Mediven For Men Diz Altı Varis Çorabı

Erkekler için tasarlanmış diz altı varis çorabıdır.

Medi Mediven Travel Varis Çorabı

Mediven tarafından üretilmiş Travel model basınçlı çorap üretilmesi ve geliştirilmesi, alanında yılların deneyiminin sonucunda üretilmiştir.

Medi Mediven Armsleeve Varis Çorabı

Mastektomi sonrası oluşan ödem tedavisinde farklı modelleri ve bedenleri ile seçilebilecek en doğru üründür.

Medi Mediven Thrombexin 18 Varis Çorabı

Emboliden korunmak için bileğe 18 mmHg basınç uygulayan anti-emboli çoraplarıdır.

Medi Mediven Swing Varis Çorabı

Varis oluşumunu önlemek için destek çorapları.

Medi Mediven Ulcer Kit Ülser Kit

Mediven Ulcer Kit 3 parçadan oluşmaktadır: 2 adet Mediven Ulcer ülser çorabı ve 1 adet Mediven Ulcer ülser plus kompresyon çorabı.

Medi Mediven Lenf Pedleri

Birincil ve ikincil lenf ödem; Lipo-ödem. Ödemin tedavi edilmesinde destek sağlar.